صندلی پلیمری تالار

انواع صندلی پلیمری تالاری | صندلی پلیمری تالار پذیرایی

تلفن تجهیزات تالار

جهت ارتباط با مشاوران گروه تجهیزات تالار عسگری با شماره زیر تماس بگیرید

02191693817

تماس

دلیل استقبال از صندلی پلیمری تالار

صندلی پلیمری که از انواع صندلی های جدید مرسوم در تالارهای پذیرایی است که در سالهای اخیر به دلیل استقبال زیاد مدیران تالار های پذیرایی و همچنین طیف بسیار وسیع و گسترده در رنگ مدل منبت کاری و طراحی آن وجود دارد ، مورد توجه میهمانان تالارهای پذیرایی و مدیران آن قرار گرفته است ، که در این مقاله به راهنمایی های کلی در رابطه با خرید صندلی پلیمری ، تعویض صندلی پلیمری دست دوم و همچنین دانستنی های مفید برای مراحل تولید صندلی پلیمری خواهیم پرداخت.

34
35
41
42
43
49
58
59
61
64
65
67
70
75
76
87
135
139
143
144
145
150
151
152
160
161
162
164
166
167

انتخاب صندلی پلیمری تالاری به عنوان صندلی اصلی تالارهای پذیرایی و باغ تالار ها محاسن زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می کنیم :

صندلی پلیمری دوست محیط زیست است

جالب است بدانید برای تولید صندلی پلیمری به دلیل استفاده مواد صنعتی و شیمیایی در آن هیچ درختی قطع نمی شود و زیر ساخت صندلی پلیمری از چوب نیست و این موضوع باعث می‌شود تا دوستداران طبیعت و حامیان محیط زیست این صندلی را مورد توجه خود قرار دهند.

صندلی پلیمری
صندلی پلیمری

صندلی پلیمری و مقاومت آن در برابر ضربه

یکی از دلایلی که مدیران تالارهای پذیرایی مجبور می شوند بعد از گذر زمان و استفاده‌های مکرر از صندلی های تالاری خود برای آن هزینه کنند شکستگی صندلی ها و میزهای پذیرایی مهمانان است. معمولاً صندلی های چوبی و فلزی بعد از مدتی استفاده دچار تغییر ظاهر و شکستگی در بدنه می‌شوند اما صندلی های پلیمری از این موضوع کاملاً مستثنی نمی باشند و به دلیل اینکه از چوب در بدنه آن استفاده نشده است و در واقع زیر ساخت آن از مواد شیمیایی و صنعتی می باشد دچار شکستگی نشده و در برابر ضربه مقاومت بسیار مناسبی را از خود نشان می دهند.

حمل و جداسازی آسان

جالب است بدانید صندلی های پلیمری به صورت یک تکه تولید نمی شوند و معمولا پایه های صندلی از قسمت کفی و پشت صندلی جداگانه می باشد و در واقع در زمان تولید آنها به صورت جدا جدا تحویل شده و سپس سرهم بندی می شوند و همین موضوع باعث می‌شود تا در شرایط استثنا و نیاز می توانید برای حمل آسان آن ها را از هم جدا کرده و سپس در مقصد نهایی آنها را به هم متصل کنید.

صندلی پلیمری
صندلی پلیمری

صندلی پلیمری در برابر آب مقاوم است

یکی از اشکالات استفاده از صندلی های استیل و فلزی در تالارهای پذیرایی این است که در زمان شستشو با آب یا مواد شوینده ممکن است دچار کدر شدن رنگ بدنه یا زنگ زدگی در قسمت پایه ها شوند این مشکل برای میزهای پذیرایی فلزی برای استیل هم وجود دارد اما صندلی های پلیمری به دلیل استفاده نشدن چوب در زیرساخت آن هرگز دچار تغییر حالت ظاهری نمیشود و برای شستن و نظافت صندلی پلیمری میتوانید از آب استفاده کنید. برای صندلی های چوبی نیز همین محدودیت برای شستشو وجود دارد.

صندلی پلیمری را با خدمات پس از فروش تهیه کنید.

به دلیل جدا بودن تکه های مختلف یک صندلی پلیمری شامل پایه ها کفی یا بدنه قسمت پشتی آن اگر در گذر زمان و استفاده مکرر از آن در تالارهای پذیرایی بخشی از آن دچار از بین رفتن یا شکستگی و همچنین گفت کیفیت رنگ شود شما می توانید به واسطه خدمات پس از فروش مجموعه تولید کننده همان بخش از قسمت صندلی را تعویض کنید و نیاز به تعمیر کلی و بازسازی نهایی صندلی پلیمری وجود ندارد.

صندلی پلیمری
صندلی پلیمری

تنوع بسیار زیاد در مدل و طرح صندلی پلیمری

یکی دیگر از دلایلی که مدیران تالارهای پذیرایی و باغ تالار ها تمایل بسیار زیادی برای استفاده و خرید صندلی پلیمری دارند ، طیف وسیعی از طراحی و مدل های آن و همچنین رنگ آمیزی های بسیار زیبا متناسب با دکور و دیزاین داخلی تالار های شان است . در واقع در زمان سفارش صندلی های پلیمری چند امکان برای مدیران تالارها وجود دارد.

چیدمان صندلی و میز پلیمری و زیبایی تالار

اگر بخواهیم موضوع خرید صندلی پلیمری را برای تالارهای پذیرایی جمع‌بندی بکنیم ، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که استفاده از صندلی های پلیمری و میزهای پلیمری تالاری نمای بسیار زیبایی در چیدمان تالار های پذیرایی و باغ تالار ها ایجاد می کنند و مدیران تالارهای پذیرایی می دانند که برای رقابت با سایر رقبای خود لازم است تا در دیزاین و چیدمان تالار خود متفاوت عمل کنند و این تفاوت را میتوانند با استفاده از صندلی و محصولات پلیمری بدست بیاورند.

گروه تجهیزات تالار عسگری در زمینه صندلی و‌ محصولات پلیمری تالاری فعالیت و خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه میکند. با مراجعه به نمایشگاه دائمی تجهیزات تالار عسگری میتوانید انواع صندلی و میز پلیمری را مشاهده کرده و انواع آن را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین میتوانید از مشاوره کارشناسان این مجموعه نیز برای خرید صندلی پلیمری بهرمند شوید.

آشنایی با گروه تجهیزات تالار عسگری

گروه تجهیزات تالار عسگری به عنوان تولیدکننده لوازم تالاری با داشتن نمایشگاه دائمی محصولات تالارهای پذیرایی شامل انواع صندلی تالار ، میز مهمان تالاری ، میز شام تالار و جایگاه عروس و داماد آماده ارائه خدمات تخصصی به مدیران تالارهای پذیرایی میباشد . در این مجموعه علاوه بر فروش صندلی تالار و انواع تجهیزات تالاری ، امکان تعویض میز مهمان تالار یا تعویض جایگاه عروس نیز برای آن دسته از مدیران تالارهای پذیرایی که قصد تعویض لوازم تالاری خود را دارند نیز فراهم است .

در این مجموعه تولید صندلی تالار ، تولید میز مهمان تالار و همچنین انواع محصولات پلیمری مثل صندلی پلیمری و میز مهمان پلیمری ، با بالاترین کیفیت و نظارت انجام شده و محصولات تولید شده در این مجموعه دارای ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش برای خریداران خود را دارد . داشتن خدمات پس از فروش برای محصولات تولید شده در این مجموعه باعث میشود تا مدیران تالارهای پذیرایی با خیالی آسوده بتوانند برای خرید تجهیزات تالاری خود اقدام کنند .

در این مجموعه برای آن دسته از تالارهای پذیرایی که قصد خرید صندلی شیواری یا تعویض صندلی پلیمری تالار کارکرده خود را دارند نیز این امکان وجود دارد که بتوانند با مشاوره تخصصی ، برای تعویض لوازم دست دوم تالاری خود اقدام کرده و آن ها را با انواع تجهیزات و جدیدترین صندلی ، میز مهمان یا میز شام تالاری تعویض کنند .